Dec 13, 2008

Penawar Rindu Pengubat Duka

Oh Tuhanku Allah yang maha berkuasa.
Alhamdulillah...
Tidakku sangka mimpiku seolah menjadi kenyataan.
Baru beberapa jam yang lepas aku baru post psl A yang dirindui tiba-tiba 'inbox' aku didatangi sms dari dia.terkejut aku.selalunya jarang skali sms ku dibalas tika cuti sekolah ni.Aku paham bukan disebabkan dia tak penah ingat kt aku tapi disebabkan komitmen dia pada famili dia.lagipun aku ni hanyalah sebagai sahabat dia.ada lagi yang lebih penting dari sahabat yang dia perlu utamakan.Saya paham A.Ini antara sms yang dihantarku dan juga yang diterima dari dia:


"Assalamualaikum"

"Waalaikumsalam"

"Apa Khabar?sihat?"

"Ok,Alhamdulillah"

"tiba-tiba pulak saya teringat kat awak...ngee.."

"Hmmm...mms apa awk hntar semalam?nmpak mcm laptop n bungkus2 lain"

"Itu barang yang saya shopping semalam ngn Yusri.Laptop untuk kak long dan buku-buku yang saya beli untuk saya baca.Eh malam tadi saya mimpikan awak"

"Hmm...teruk ni sampai termimpi-mimpi"

"Nak buat macam mana.Bukan kuasa saya.Sampai sekarang saya tersenyum2 bila pikir pasal mimpi tu.he..."

"Ni mesti mimpi pelik-pelik"

"Tak la.Mimpi Indah.Terubat rindu saya bila dapat sms dari awak"

"............."


Inilah penawar rinduku tika cuti sekolah ini.Bagiku cukupla sekadar bertanya khabar rinduku sedikit terubat.Mungkin baki korang ia biasa saja tapi tidak bagiku.Sms ini banyak mengubat rinduku pada A.
Terima Kasih A.

1 comment:

redzuwan said...

salam..ya ka? kurang asam taufik..tak bgtau aku pon...
btw, bunyi macam tgh berbahagia je skang ni...hehe..